2010. április 20., kedd

Siker? mikortól az és meddig?


most az elmúlt napok történéseiről elgondolkodtam. az előzö bejegyzésem a "jéghegy csúcsa és alja" folytatását terveztem de egy picit másfelé megyek.
Mik is történtek mostanság?
-,Alap csapatunk megtáltosodott Balázs sempai kezei alatt. jó benézni edzésükre , figyelem a mozgásuk érettségének változását: könnyed- színes megoldások! remek!

-,Versenyzői gárdánk eddigi legjobbját alkotta Szolnokon. cikket olvastátok a TD honlapon.
Magyar Bajnoki cím: Eb keretbe kerülés. FFi KATA szoros befutó -Nöi KATA -megvillant reménység! Nehézsúlyban egy óriási korlát átlépve.
-, Zoli sempai csapatát ma megnéztem (04-20-a), NEM FÉRNEK be a terembe lassacskán! 4-5 új felnőtt(!) a kb. 20 gyerek mellett, számos segitő részvételével. 2 hónap után, zéróról startolva..
-,Zsoltról és csapatáról érkező hírek is komoly változásról adnak tanú bizonyságot. Tibike pikk pakk-rövid felkészülés után- Diák-olimpiai bronz lett, szép csatákkal.
-,Haladó gárdánk a közép-haladókkal csak úgy pezseg- mind célokat tűznek ki, készülnek a soros kihívásra lelkesen. Aki eddig "langyos víz" ben volt, erőre kapott. Akinek sok sikertelenség adatott, túllép rajta, és csillogó szemmel jön le leróni a napi edzés-adagját!

a körülmények javulásának lehet betudni? hogy a Sporttemplomba kerültünk stb (?)

azt hiszem másról van szó.
A tavaly nyár végén elindult tudatos MENTÁLIS programozás hatása most érett be az Eliten (és rajtam is) , és ennek fázis késése jelent meg az egész klubon tavaszra.
hmm. egy éve ilyenkor, még a Molnár F -ben veszekedtünk a portással és épp a KD MB csalódását annak sebeit nyalogattuk...( pedig azt is BEVONZOTTUK)
ja , hogy akkor is már tapasztalt klub voltunk, jó csapattal? IGAZ.
De tudjátok, mi a valódi lényeg? mindig lehet új- tiszta lappal indulni. Onnan amit addig elértél. nem számit mennyi gond szakadt a nyakadba addig. az csak a teszt volt...
Sokan sírnak tanítvány-hiányra , körülményekre hivatkozva az országban? lehet. az történik körülötte ami belül "megvalósul" benne, mint vezető , mint MESTER.
Ahogy legjobb tanítványaimnak mondom amikor velük edzek: ÉN magam is ÚJRA KEZDTEM a KARATÉMAT a Kyokushinban nemrég. így szó szerint. húztam egy vonalat, a múlt sikereit felhasználom, de az aggódást nem viszem tovább. Hiszen előttem ÉLETEM hátralévő része!
Letisztult ki az a MESTER akit követek, elfogadtam , hogy minél többet tanulok annál "kevesebbet TUDOK" és ez óriási könnyebbséget ad.
Találtam egy RENDSZERT , amiben már maximálisan hiszek, és ebbe tudom beintegrálni az összes új dolgot amit tanulok rendszeresen. Érdekes, hogy a magán és üzleti életemre is gyökeresen kihat eme változás. tudnék mesélni...
visszatérve erre a sok, egyszerre meglepőnek tűnö jó történésre: ha mögé nézek, megdöbbenek hogy egy közösség mennyit tud változni néhány "csavar" meghúzása után, pedig fizikálisan ugyanazok és a külső körülményeink sem jobbak ( sőt!).
Hány és hány ember várhat még ránk hogy "megszelidítsük" Őket ? ( St Exupery után szabadon)
ja és elértünk bizonyos SIKEREKET , nem is keveset.
meddig siker ez? hogyan tovább? azok a szavak csengenek a fülembe , amit erre okos emberektől hallottam:
addig siker , amíg Harmóniában kezeled. úgy tudsz könnyedén tovább lépni, ha "küldetésnek" éled meg (az életed is) ahol ez egy lépcsőfok csak. NEM véletlenül jöttél erre a Földre, nem véletlen, hogy idáig jutottál és ilyen hatásokat váltottál ki.
Azt mondták nekem írd le a céljaidat, stratégiádat papírra és elemezd ki. Úgy írd le ,mintha már megvalósult volna- jelen időben. Gondolkodj visszafelé ezután.
Amióta ezt megteszem-(elég hosszú ideje) MOZGÁSBA LENDÜLNEK a dolgaim..
azt is mondták: használj MEGERÖSITÉSEKET. a belső monológ lecserélése.
erről írtam már egy cikket jó 8 éve, a TD honlapon megtalálod.
Ja, viccesnek hangzó feladat? tanítványaimon látom hogy HEGYEKET képesek megmozgatni azóta amióta Ők is komolyan veszik ezt. és még mennyi korlát van bennük így is..... :-)
hogy egyszerre ennyi változás történik egy teamben? szinergikus hatás- pedig egyénenként kicsinek tűnö hozzáállás változás. Óriási látni ezt!!
----------.------------.--------------------
Siker és Elbizakodottság? van ilyen is.
mitől marad egy sikeres ember alázatos? és mitől halad folyamatosan még tovább?
azt tanultam -és most látom is picit - attól, ha alapos magával szemben, és kicsit spirituális dolgokba belemenve: ELFOGAD egy magasabb intelligenciát, ahhoz méri magát , így van mibe kapaszkodnia és ennek bázisán tudja higgadt magabiztossággal végezni a napi dolgát ( edzését) .
Az hogy milyen dimenziók nyílnak meg még előtte ( előttem) az csak a nyitottsága és e magasabb intelligencia felé megnyilvánuló tisztelete szabja meg.
Az a siker az egyénnek ami a "régi" dimenziójában hatalmasnak tűnt, így egy magasabb szemszögből nézve : "eddig is bennem volt, csak rám várt hogy kibontakoztathassam".
hol van a vége? mikor mondhatja el , hogy "NA végre, mindent elértem amit anno akartam". ha a Dimenziójában reked.
Kell a folyamatos haladás? az élet maga az. Újra egy idézet : "az ÉLET úgy működik mint a bicikli, addig megy, amíg hajtod-célokat tűzöl ki, ha leállsz -eldől."
hol akkor a harmónia ebben? ha nem a külső siker miatt loholsz folyamatosan, hanem a Dimenzióidon belül törekszel elérni lehetőségeid felső határát, pompásan fejlett Önbizalommal, könnyed magabiztossággal. Ez sosem sért senkit.
Azt is olvastam : "Felelős vagy, nemcsak magadért, hanem a többiekért is hogy kihozd magadból azt amit a Teremtő adományozott!"
KÜLDETÉS? Az .
sosem vártam ennyire izgalommal "Életem hátralévő részét" mint manapság!

1 megjegyzés:

  1. osu!

    Balázs csapatának a fejlődését a vizsgán én is tapasztaltam. Jó volt megint küzdeni pár emberrel, ami nem a régebbi küzdelmek élményét adta. A mozgásban bekövetkezett változások egy új mozgás és energia élményt adnak. A korábbi bunyós tapasztalat nekem úgy állt össze, hogy a küzdelmek után visszagondolva, elemezni tudtam mi volt jó, mi volt rossz. Amióta az új mozgást csináljuk, már küzdelem közben is tudok értékelni és változtatni. ez nagyon jó élmény, mert sokkal tudatosabb minden. Igaz, nem is könnyű, mert nagyon sok dologra kell figyelnem.

    Amit a klubról írsz, azt teljesen osztom. Most elindult egy szinergia. Ez most így több, mint kezdő-haladó-gyerekcsoport együtt. A próbálkozás évei hosszúak voltak, (és az a régi kyos klub hangulat sem hozható vissza, ami volt a 80-as években DE újra definiálható), és én is azt érzem, hogy jó irányba megyünk, még vannak tartalékaink...

    VálaszTörlés